Thursday, September 9th 2010, 5:52pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Monday, April 20th 2009, 11:35pm

Skjulested og Oversigt over klanen, samt våben og raceforskelle

Vi er nogle stykker, der synes det kunne være rigtig godt og mere korrekt, om der var en klar forskel på at være ulv og at være vampyr.

Skjulestedet:

Det er fint nok til vampyrer, men en ulv bor sku da ikke sådan, det kan enhver jo regne ud, selv om det måske ikke ligefrem er en jordhule, så er det ikke en lille fin dør med spinkle døre og lignende.....

Oversigt over klanen:

Her er det det samme, det virker umiddelbart meget mystisk at ulvene har et ægte transsylvansk slot, når de kunne have noget der mere passede på varulvgenren.....

Våben:

Det ville jo være genialt, hvis der var en forskel på våben tilgængelige for ulve og vampyrer, så der var en reel forskel mellem ulve og vampyrer. Der er nogle våben eller andet udstyr der virker vampyragtigt og noget der virker varulveagtigt.... Self. vil der komme en problematik ved skift af racer, men der kunne man f.eks. så få sit gamle udstyr med og så kun kunne købe det af den nye race....
Derudover, vil jeg gentage mit gamle forslag med at integrere våbnene helt, det er så halvt og defekt at de specielle stats først begynder at komme når man er nået op til det højeste der var før vi fik det nye udstyr, det skal naturligvis implementeres sådan at også de tidlige våben, hjelme og rustninger har dette....

Raceforskelle:

Der er naturlig forskel på forskellige racer, det kender vi fra forskellige strategispil og rollespil - det ville da være naturligt om vampyrene f.eks. havde en hurtigere regeneration end ulvene, og ulvene så havde mere styrke, vampyrene mere smidighed og ulvene mere karisma - eller lignende.... Jeg vil også synes at når man opretter en ny bruger, så skal der være en smule boost afhængig af racen man har valgt så man f.eks. er stærkere som ulv, mens man som vampyr har smidighed....

Demosthenes, Marthin, Integra mfl.
Demosthenes Says - RESISTANCE IS USELESS

Danger is on the loose - and Demosthenes Nosferatu is its name
-
Eneste klan med egne Emailadresser: Demosthenes@twbb.dk
  • Go to the top of the page

2

Tuesday, April 21st 2009, 11:06am

Jeg forstår dig godt, Demo... Jeg synes også selv det kunne være fedt med en forskel. Desværre er GF ikke de skarpeste knive i skuffen, til at lave ændringer der er til det gode. Stort set alt de har prøvet at ændret, har ført til noget dårligt. At ændre grafikken en smule ville være okay, men ikke på skills og på, hvad udstyr kan. Jeg mener det skal være helt lige, men med en anderledes grafik.
Bare min mening :P

3

Tuesday, April 21st 2009, 1:01pm

Ja eller dem som kender, Gladiatus eller hvad det hedder. det spiller en af mine venner.. Og der kan man finde Forskellige våben og såen(: Det ville da være meget mere fedt

Mvh Madman :borg:

Madman Admin i The Death Castle!

Jeg spiller på S1 S2

4

Wednesday, November 11th 2009, 7:29pm

Læste med interesse et indlæg om hvad der gøres med vores forslag, så vil da lige høre om nogle af mine forslag i denne tråd kan få mulighed for at blive sendt videre - eftersom det lyder som om der kunne være en stemning for det, omend der ikke troes på muligheden herfor....

Demosthenes

-

5

Thursday, November 12th 2009, 3:52pm

Ja grafikken skal helt klart ændres vil jeg også sige man kan jo se de gamle ting op til tux vesden og orvis er lavet i paint hvor alt andet er lavet i photoshop men rigtig godt forslag med der skal være forskel på tingene.
I kan finde mig på server 1:Tyson server 2: Supermule server 3: Zeff server 4 NightWalker

6

Thursday, November 12th 2009, 4:08pm

Ja Demo det er en virkelig god idé (: .. Jeg ville godt nok aldrig som ulv bo i sådan et hus xD.. Og jeg ville nok bestemt heller ikke vælge, får at tage et low lvl våben, fx. mathilda, men nok mere et brutalt våben som Zanmatou eller Ivaceman :P

Den med at der bliver et problem ved race skift.. Man kunne jo eventuelt bare lave samme lvl krav for vampyr udstyr som for varulve udstyr, og når man skifter over får man det der svarer til det man havde.

Madmans idé syntes jeg virkelig dårligt om.. Samme idé bruges i Tanoth, Katsuro og vist også battleknight, og jeg syntes bestemt ikke om det, og jeg er sikker på at der ville blive meget fra fald og brok over at føre det til Bitefight.

Men virkelig god idé, jeg syntes den burde sendes videre til tyskerne, jeg er sikker på de kan lide den, men så er spørgsmålet om de gider lave det :P .. Og hvis de gider ser vi det jo nok ikke før næste store opdatering :/
Meh -> :stick: <- Jawa_Striker

I Love Random Stuff.

Whooper, gider ikke lige uploade en sig pt.

Werewolf, and Eye Poker of proffesion.

7

Friday, November 13th 2009, 12:00am

Lyder som om der stadig er stor stemning for det, så kunne der (HOST HOST) også komme noget fedt (udover smertens hus, det var en genistreg) i opdateringerne :-D

Er der en admin, eller mod der vil tage dette videre eller komme med en kvalificeret kommentar?

Demosthenes

-

8

Thursday, February 18th 2010, 7:45pm

GF fortæller der arbejdes på nogle ændringer til spillet - uden at komme nærmere ind på detaljer :)
This post has been already reported.