Thursday, September 9th 2010, 4:03am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Tuesday, January 20th 2009, 10:22pm

Der står en forkert, og for lav, øvre grænse for levels man kan angribe på Overfald-siden

Med reference til denne tråd, hvor det angives at fejlen er rettet:
Ingame forslag: angrib og lvl

Det er muligt at selve fejlen er rettet. Men når man kigger på sin Overfald-side står der stadig den gamle level-grænse. Det er derfor ikke umiddelbart klart for folk at de faktisk kan angribe højere.

.oOo.

Uddybning:

Det er for ganske nyligt blevet muligt at angribe en spiller, hvis denne kan angribe dig. Det lyder måske trivielt, men det fungerede faktisk ikke sådan efter den seneste opdatering hvor +/- 15 % reglen blev indført sammen med den såkaldte noob-beskyttelse.

Et eksempel:

Spiller A er level 139.
Spiller B er level 163.

Med +/- 15 % regelen kunne:
spiller A angribe andre spillere i level-området 119-159.
spiller B angribe andre spillere i level-området 139-187.

Spiller B kunne derfor angribe spiller A, uden at denne faktisk kunne angribe tilbage. Ikke specielt retfærdigt.

Det er denne design-fejl, som nu er rettet. Hvis spiller B kan angribe spiller A, så kan spiller A nu også angribe tilbage.

MEN!!! Hvis spiller A ser på sin Overfald-side ser det stadig ud som om hun kun kan angribe op til level 159. Også selv om hun nu faktisk kan angribe helt op til level 163. På den måde bliver hun ”snydt” for ofre i 4 levels.
  • Go to the top of the page

2

Sunday, November 29th 2009, 11:13am

Jeg ved dette er en gammel tråd med 312 dage siden det blev lavet - Men jeg vil notere at dette problem stadig ikke er ordnet
( ville bare ikke oprette en ny tråd da denne jo stadig var her )

Min level 95 kan angribe fra 81 til 111 men der står 81 til 109 - Men jeg angriber nu en inaktiv i level 111 :P

Så dette problem er altså ikke løst endnu - Kan vi få det meldt ind (igen) ?

3

Thursday, February 18th 2010, 8:51pm

Sag rapporteret til GF
This post has been already reported.