Jeg er lidt forvirret over hvilke regler, der gælder under racekampe. Eksempelvis synes jeg det mest logiske ville være at den, som har det højeste level, flest erfaringspoint, flest livspoint og som har trænet mest, står til at vinde kampen over den anden (som jo så har alt mindre ;-)). Men nu har jeg 2 gange oplevet det modsatte.
Hvordan kan det være og hvordan vælger spillet at vurdere, hvem der skal vinde kampen?
Heldfaktoren - derudover betyder level/erfaring ikke særligt meget i forhold til stats.
En anden grund kan være, at du har haft enormt lidt liv, og du så er blevet skadet det du havde tilbage - så vinder modstanderen selvom du har skadet mest.
Stats betyder for alt i verden noget - at din modstander kan være heldig, er desværre (eller heldigvis, er der jo sikkert også nogen der mener ) en væsentligt del af spillet.
Okay....jo der er nok nogle der mener held er en god ting i dette spil ;-)
Men der lige noget jeg skal have styr på i denne sammenhæng (for jeg ser stadig ikke noget logisk system - desværre). Men hvis vi nu siger at der er en der har mindre stats end mig, men ikke meget og samtidig ligger ca. 3 levels under mig. Står han så stærkere? Jeg tænker her på at ens styrke er en blanding/udregning af ens level i forhold til stats?
Det var vist lidt kringlet formuleret, men jeg håber du/I forstår hvad jeg mener. Er der en formel for styrke?